Ana içeriğe atla

Kaykay için favori ayakkabılarım

Merhaba arkadaşlar!

Bugün size kaykayla ilgili en sevdiğim ve en kullanışlı ayakkabılardan bahsedeceğim. Ben yaklaşık 20 senedir Vans ayakkabı giyiyorum, yani bebeklikten beri :)

Annem ve babam da birer Vans fanılar. Ben de küçüklükten beri bu düz tabanlı ayakkabıları çok beğeniyorum.

 

Vans'ın 3 çeşit ayakkabısı bulunuyor. Benim favorim Sk8hi ayakkabılar.Bu ayakkabılarda favorim bilekli olmaları. Kaykayın fren mekanizması olmadığı için genelde ayak bileğinize çarpabiliyor. Bu nedenle bilekli ayakkabılar kaykay binmek için oldukça ideal.
Eğer bilekli ayakkabı sevmiyorsanız,Vans'ın halfcab ayakkabılarını tercih edebilirsiniz. Bunlar tam olarak yüksek bilek değil fakat biraz tombul bir ayakkabı olduğu için içi oldukça yumuşak!
Eğer Vans ayakkabıları beğenmiyorsanız, Converse, DC Shoes veya Adidas Skate Shoes'ı tercih edebilirsiniz. Bunlar arasında en sevdiğim DC ayakkabıları, Converse ise çabuk yırtıldığı için tercih etmiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kaykay türleri ve nasıl kaykay seçilir?

Herkese merhaba! Bugün size nasıl kaykay seçilir ve kaykay türleri nelerdir bunlardan bahsedeceğim. Öncelikle ben İstanbul'da yaşadığım için şehir içi kullanıma uygun bir kaykay seçtim. Fotoğrafını sizinle aşağıda paylaşıyorum. Bu kaykaylara pennyboard deniyor. Bu kaykayı Decathlon adlı web sitesinden geçen sene 350 TL'ye almıştım. Taşıması tahta kaykaylara göre daha hafif, daha çabuk hızlanıyor, ve sağ sol dönüşlerde yönlendirmesi tahta kaykaylara göre daha kolay. Sadece o yöne yönelmeniz yetiyor. Tahta kaykaylarda ise o tarafa doğru dönüp yan binmek gerekiyor. Bu nedenle penny boardlarda (yani benim kaykayımda) yönlendirme ve dik durmak daha kolay. Daha sonrasında ise Bebek'te çalıştığım için yanımda taşıması kolay olsun diye aşağıdaki kaykayı aldım. Bu da mini pennyboard olarak geçiyor. En küçük boy kaykay! Eğer ayaklarınız küçükse binmesi oldukça kolay. Sırt çantasının arkasına takarak da yanınızda taşıyabiliyorsunuz. Şimdi ise sizinle diğer kaykay türlerin

Kaykay Severler İçin Doğum Günü Hediyesi Önerileri

Herkese merhaba arkadaşlar! Bugün kaykay severler değil ama yakınları için bir yazı hazırladım. Yazımızın konusu kaykay severler için hediye önerileri! Ben favori eşyalarımı sizin için bir araya getirdim. Hediye Önerisi 1: Kaykay Temalı Pasta Kaykay temalı pasta için benim favori pastanem Pelit. Genellikle tüm pastaları orada yaptırıyoruz. İstediğiniz şeyin fotoğrafını göndermeniz yeterli! Hediye Önerisi 2: El kaykayı Eğer arkadaşınız bir kaykay sevdalısı ama binebilecek çok vakti yoksa, ona bir el kaykayı hediye edebilirsiniz. Bu kaykaylar genelde Akasya Acıbadem'deki Hamleys oyuncakcısında mevcut ben de oradan almıştım. Aslında normal kaykaya binmekten çok daha zor :) Hediye Önerisi 3: Vans Kaykay Ayakkabısı Bir kaykay severin en sevdiği şey tabii ki kaykay ayakkabısı. Bunun için de önemli olan eskimeyen bir kaykay ayakkabısı almak, önceden de favorim olduğunu belirttiğim gibi Vans ayakkabılar. Taksim Vans'ta bulabilirsiniz. Görüşmek üzere!

Kaykay Nedir?

Kaykay Amerika'nın Florida Eyaletinde ortaya çıkmıştır. Sörfçülerin kötü hava koşullarında kendilerine buldukları bir yöntem olan kaykay Türkiye'de çocuklara uygun görülse de yurtdışında oldukça ünlüdür.   Yurtdışında kaykayın en ünlü ve en eski isimlerinden biri Tony Hawk'tır. Adına bir sürü oyun, kaykay koleksiyonu gibi ürünler çıkartılmıştır.  Aslında birçok marka kaykay sporu için ortaya çıkmıştıtr. Örneğin VANS, Stance Socks, Eastpak gibi markalar :) Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere!